ריק

מדרשה אחרי שירות- בשביל מה?

דווקא עכשיו אחרי שכבר התחלת להתחכך עם החיים ואת יודעת לחוש את כובדם, אחריותם ומנסה למקם את עצמך בהם, "פסק זמן" לא יזיק.

מדרשה אחרי שירות- בשביל מה?

סיימת שנתיים שירות אולי שנה, עומדת בפרשת דרכים ולא יודעת מה בדיוק לעשות.

לעשות את שביל ישראל, אולי טיול תרמילאי? אולי להתחיל מסלול של לימודים? אולי לעבוד ולחסוך? הדילמות מרובות. כל אחד מייעץ לך מה לעשות ואת עדין אינך מזהה מה באמת יתאים לך ויהיה לך טוב.

אז עוד הצעה במסגרת ההצעות והיא הבסיסית והמכוונת מכולן-

צאי לך ללמוד תורה במדרשה. דווקא עכשיו אחרי שכבר התחלת להתחכך עם החיים ואת יודעת לחוש את כובדם, אחריותם ומנסה למקם את עצמך בהם, "פסק זמן" לא יזיק.

הלימוד במדרשה לבנות יסייע לך לרכוש "משקפת" מיוחדת כדי ליצור תיאום כוונות מדויק יותר. חד יותר בשל יותר.

מה יקרה במדרשה?

תחכימי בלימוד, תרכשי כלים לחיים, תחדדי את שאלת מטרת האדם-שבך, בעולמו של הקב"ה, תאספי ערכים על גבי ערכים, חכמות על גבי חכמות, תפיסות עולם מגבשות, ופניני חיים. תלמדי להבחין בין עיקר לטפל, תתעשתי מכל המבלבל. תוך כדי המהלך הלימודי והחברתי קורים דברים, נבנות תבונות ורשמים נספגים ואת מתעצבת מעצמך.

המפגש עם עולם התורה- מעניק לך מפגש עם עצמך לקראת ייעודך כאישה בעם ישראל, כבת זוג לאיש, וכאימא מובילה לילדים! זו ההזדמנות לברר לעצמך מי את, ולגלות ידיעה זו, להיוודע אל תכונותיך ולקבל את עצמך –את האני האמתי- ללא חשש, תוך רכישת ביטחון עצמי באהבה. זו הסדנא הטובה ביותר לבניית מערכת היחסים עם הקב"ה והתורה. ולא מן הפה ולחוץ. ובכלל לבנות עולם ערכי על אדני האימון והאמונה במטרה להקים משפחה!

איך מתרחש המפגש עם העצמי דווקא בתוך כותלי בית המדרש? זו תובנה שנרכשת באקראי בלי לשים לב מתוך מפגש עם מחשבת האמונה במילה הכתובה, מפגש עם חיים של אמונה- בלימוד עם אנשים, מלמדים ומלמדות שבחייהם מממשים תורת חיים. אנשים שיודעים לאמוד את ממד הזמן וערכו. ביחד עם בנות בגילך, במצבך שמנסות כמוך, לעצב את דרכן מתוך חוויה משותפת.

שנת מדרשה היא שנה של מתנה שאת מעניקה לעצמך בנקודת הזינוק האמתית של החיים. דווקא עכשיו כשאת בשלה להקשיב יותר לקלוט יותר, למלא את עצמך אחרי תקופת נתינה משמעותית, זה הזמן לחידוד התובנות המתגלות, בהתעצמות נקיה יותר.

כדאי לך! בעתיד תיווכחי לדעת שרכשת מרגלית שווה!

צוות המדרשה

צוות המלמדים במדרשת נוב ,מורי דרך ידועים ומנוסים,הן באורחות החיים והן בדעת התורה. צוות המדרשה כולל

קראי עוד »
בוגרות משתפות

חוויה שאני חוויתי…

מצאתי את עצמי ביום שישי על קו 966 בדרך לשבת מחזור. הנסיעה אותה נסיעה כמו תמיד. אותו אוטובוס, אותו כביש, אותה אווירה. אך משהו אחד היה שונה. הרגשתי את ליבי פועם בחוזקה, מערבולת בבטני ונשמתי עולה ויורדת. לא הבנתי מה עובר עלי. מה זו ההרגשה המוזרה הזו? הבנתי- אני מתרגשת. הרבה זמן לא התרגשתי כל כך מנסיעה פשוטה באוטובוס. בעצם, זו לא סתם נסיעה. אני בדרך לנוב.

קראי עוד »

אשמח לחזור אליך!

מלאי את פרטיך בטופס ואחזור אליך בהקדם.

לשאלות, לתיאום ביקור ולפרטים על הימים הפתוחים את בהחלט מוזמנת גם להתקשר אלי - 050-2007938.

מתלבטת? יש לך שאלה?

דילוג לתוכן